wtorek, 4 grudnia 2012

Heejeeczkaaa ♥

Cześć kochanee! : ) Tu Alexis! Otóż wróciłam ze szpitala po operacji i mam teraz trochę czasu. Z kim chcecie imagina? :) Może jakieś specjalne dedyki? Jestem do waszej dyspozycji! Piszcie w komentarzach o kim ma być ;) Czeekaaam < 3

A tak poza tematem: Madison Square Garden ♥ 
To było po prostu NIESAMOWITE! Nie mam innego słowa. Po prostu płakać mi się chce na samo wspomnienie. Dali z siebie wszystko. To był ich najwspanialszy koncert. Pokazali, że marzenia naprawdę się spełniają. Jestem z nich tak cholernie dumna, że nawet sobie tego nie wyobrażacie! W styczniu mija rok odkąd jestem Directionerką. I szczerze? To najlepsza rzecz, jaką zrobiłam w życiu - zostanie Directioner ♥ Nasza 1D Family jest po prostu najlepsza na świecie. Jeszcze nigdy nie kochałam żadnego zespołu tak bardzo. Dali mi naprawdę wiele. Dzięki nim wiele się nauczyłam i inaczej patrzę na świat. Wierzę, że marzenia się spełniają. Właśnie dzięki nim mam w sobie tą wiarę. Zawdzięczam im naprawdę wiele. Dla mnie na zawsze pozostaną wspaniałą piątką idiotów, którzy osiągnęli naprawdę bardzo dużo. Kocham ich i będę z nim do końca ♥

No, to czekam na wasze komentarze w sprawie z imaginami :D Do napisania! < 3



LOVE IT ♥

5 komentarzy:

  1. Jeśli chcesz to napisz ze wszystkim członkami 1D imaginy, bo ciężko jest któregoś wybrać xdd
    Ale jeśli już muszę to może z przystojnym, niebieskookim Irlandczykiem?!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że już wróciłaś :D
    Najlepiej to z Louisem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, z Lou. <333 Pisze trzeci raz ta moja dedykacje... :( Czuje sie olewana... ;c

    P.s. Podobny do pierwszego z Liam'em!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłaś na ich koncercie,czy tak po prostu napisałaś ? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Alexxis, ale Ci odpowiem :) Nie, nie była na koncercie. :) Dziwna x

      Usuń