sobota, 24 listopada 2012

Część 2 !

                                                          *Louis*
 To ona. Nie mogłem uwierzyć. Po tak długim czasie znowu ją widzę. Powinienem być wściekły, ale ja się cieszę. Kochałem ją jak nikogo innego na świecie. Nadal kocham.
 Wszyscy mówili: zapomnij. Nie mogłem. A teraz ona...
- To mogę usiąść ? - zapytałem.
- Pewnie. - powiedziała niepewnie.
 Długo milczeliśmy. W końcu ona nie wytrzymała.
- Louis, ja przepraszam, wiem, że to moja wina. Ja... pomyliłam się.
- [T.I]...- chciałem zaprzeczyć. Chciałem powiedzieć, że to dla mnie nieważne, że cieszę się, że ją widzę, ale ona mi przerwała.
- Nie mów nic. Zrozumiem jeśli po prostu zapomniałeś. Jeśli teraz wysiądziesz, i już nigdy się nie spotkamy. Zrozumiem...
 Po jej policzku spłynęła jedna, jedyna łza. Chciałem ją otrzeć, ale ona mnie wyprzedziła.
- Nie płacz, proszę. - powiedziałem.
                                                       *[T.I]*
Nie krzyczał na mnie. Nawet się dosiadł. nie rozumiałam go. Ja na jego miejscu... sama nie wiem.
- Dlaczego to robisz ? - zapytałam.
- Co? - zapytał zdezorientowany.
- Dlaczego ze mną rozmawiasz ?
- Bo Cię... - nie dokończył.
 Nie wiedziałam co chciał powiedzieć, ale podejrzewam, że chciał wyznać mi miłość. I chyba tego się bałam.
 I chyba dlatego uciekłam. Nie wiem. Tak się po prostu stało. Teraz wiem, że to był błąd.
 Wróciłam.
- Cały czas uciekasz. Boisz się mnie ? - zapytał.
- Nie. Ja... działam impulsywnie. Przepraszam. -powiedziałam.
- Nie przepraszaj. - i mnie pocałował.
 Tak zaczęła się najlepsza część mojego życia. Znowu zaczęłam od początku. Mimo bólu na widok Harry'ego. Mimo kłótni. Mimo nieprzespanych nocy. Mimo wszystko, chciałam na zawsze być przy nim.
 _______________________________________________________________
 O lol. Nic się tu nie dzieje, ale to chyba dlatego, że nie mam weny. :( Nie wiem, czy się spodoba. Mi sie podoba sposób w jaki to napisałam, ale nie za bardzo temat, akcja. Jakaś jest, ale taka byle jaka. Przepraszam ! Nie chciałam tego zepsuć ;( Wybaczycie mi ? Obiecuję, że w 3 części coś się będzie działo. :D

4 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc to taki średni ;) ale trzymam cię za słowo i mam nadzieję, że 3 część będzie lepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... moze być! :) To ja też czekam na lepszą nastepną część!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i nie ma akcji, ale i tak jest świetny <3
    Nie wiem czemu, ale uwielbiam czytać to co piszesz....
    Tylko tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. noo to ja czekam na nastepna czeesc ! <3 tylko szybko ja doodaj ! ; * pleasee *__*

    OdpowiedzUsuń