niedziela, 23 września 2012

GIFOWO ♥

A oto efekt nocnej nudy z moją kochaną Catherine :D haha :D Piszcie, co myślicie i czy chcecie takich więcej < 3

1. Zayn patrzy na Ciebie i myśli: Hmm.. O! Zrobię tak.. [KLIK] to może na nią podziała.. 

2. Harry: A teraz pomódlmy się, żeby Zayn nie ograł mnie w karty.. [KLIK] !

3. Z: I wtedy [t.i.] odwróciła się do mnie i tak na nią patrzyłem: [KLIK] !

4. Zayn: A wiesz kto jest moim największym skarbem? [KLIK] :D

5. Niall: A [t.i.] mówiła, że tak [KLIK] się teraz tańczy.
Liam: [KLIK] a mnie to już nie chciała nauczyć..

6. Niall: Już wiem! Wiem, co zrobię jak [t.i.] na mnie spojrzy! O takie coś: [KLIK] 

7. Ty: Liam kochanie dziś moje urodziny, więc zjedz tą zupę łyżką.
Liam: [KLIK] 

8. Zayn: Harry! A [t.i.] powiedziała, że nie jesteś przystojny!
Harry: [KLIK] 

9. Niall: Zrobię tak: [KLIK] i wszystkie laski moje!

10. Ja: Harry! Ogar! [t.i.] idzie!
Harry: [KLIK] 

11. Alexiss: Ej chłopaki! [t.i] ma wolną chatę w ten weekend! 
Hazz: [KLIK] 

12. Niall: Widział ktoś moje żelki? 
Zayn: [KLIK] 

13. Niall: A tak [t.i.] uczyła mnie tańczyć: [KLIK] 

14. Ty: Liam, ty dzisiaj gotujesz. 
Liam: [KLIK] 

15. Ty: Liam i Niall dzisiaj zmywają po obiedzie.
L i N: [KLIK] 

16. Ty: Co wy robicie, że dziewczyny tak za wami szaleją? 
1D: Wystarczy, że zrobimy tak: [KLIK] i wszystkie są nasze.

17. Ty: Niall, jesteś brzydki. 
Niall: [KLIK] . 

18. Ty: Ale kochasz mnie?
Zayn: [KLIK] . 

19. Z: A tak tańczyliśmy z [t.i.] : [KLIK] 

20. Alexiss: Co zrobiłeś, że [t.i] się w tobie zakochała?
Zayn: Byłem na scenie i zrobiłem tak [KLIK] 

21. Lou: [t.i.] zabrała mi Harry'ego.. [KLIK] 

22. H: Ona powiedziała, że cię kocha! *wskazuje na ciebie*
Zayn: [KLIK] 

23. Zayn: Mam sexy dupcię i wiem o tym [KLIK] 

24. Ty: Dlaczego mnie wybrałeś?
Zayn: [KLIK] 

25. Harry: Powiedziałem Niall'owi, że zjadłeś mu obiad.
Zayn: What? [KLIK] 

26. H: Ej! Spójrz na [t.i.] ! 
Zayn: [KLIK] 

27. Zayn: A tak chciałem poderwać [t.i.] : [KLIK] 

28. Ty: Niall powiedział, że jest od ciebie lepszy..
Zayn: [KLIK] 

29. A rekord wstrzymywania powietrza pod wodą pobija Niall Horan!
Niall: [KLIK] 

30. Ja: A więc ją kochasz?
Harry: [KLIK]



Hahahah :D Na razie tyle. Mam tego o wiele więcej, ale żeby nie dawać za dużo :D I jak się podoba? Chcecie takich więcej? :D 
Czekam na komentarze! < 333

3 komentarze: