poniedziałek, 17 września 2012

Hey !

Mam dla was jednego krótkiego Imagina, i kilka mega krótkich. Są to Imaginy pewnej dziewczyny z TT. Tylko niektóre moje :) 
-----------------------
Leżysz na łóżku. Nagle do pokoju wchodzi Harry:
- Niall nie żyje. - powiedział, a z jego oczu poleciały łzy.
- Co?! - krzyknęłaś i poderwałaś się z łóżka.
- Szedł do sklepu, nie zauważył autobusu...
Zaczęłaś płakać.
- Nie płacz. Wszystko będzie dobrze, zobaczysz. - zaczął Cię pocieszać.
- Co ty gadasz?! Jak będzie dobrze? ! Przecież on umarł ! O Boże. ! Ja go kocham ! Był całym moim życiem ! Nie rozumiesz? Nie przeżyję bez niego... - powiedziałaś i spojrzałaś w jego oczy.
To był błąd. Utonęłaś w jego zielonych tęczówkach. Wasze twarze zbliżały się do siebie. On delikatnie musnął wargami twoje usta. Nie wiedziałaś co robisz. Te emocje, smutek, żal, tego było za dużo. Rzuciłaś się na niego. Całowałaś bez opamiętania. On odwzajemniał pocałunek.
Wreszcie się od niego odsunęłaś.
- O Boże. - szepnełaś. - Co ja zrobiłam...
On tylko patrzył na Ciebie. Wział twoją twarz w swoje dłonie. Wyrwałaś się i pobiegłaś do łazienki.
Wyjełaś żyletke. Przejechałaś do swojej ręce. Poleciała krew. Harry dobijał się do drzwi. Traciłaś przytomność.
On wywarzył drzwi ( nie wiem jak to się pisze xd )
- [T.I] ! Co ty, kurwa, robisz? ! - krzyknął.
I wtedy zapadła ciemność.
Widziałaś go. Widziałaś Niall'a. On tylko spojrzał na Ciebie, odwrócił się i odszedł. Widział. Widział co zrobiłaś. Straciłaś go. Wiedziałaś, że Ci nie wybaczy. Płakałaś.
A Harry pochylał się nad twoim ciałem i mówił:
- [T.I].... Nie chciałem. Przepraszam. Co ja zrobiłem? Nie zostawiaj mnie. Kocham Cię...
---------
Ty: Zayn, zdejmij koszulke.
*Zayn zdjemuje koszulke*
- O Boże.
Umierasz z podniecenia.
---------
Wyskakujesz z tortu Niall'a. Potknęłaś się i zniszczyłaś całe ciasto. Niall się wkurwa, przyjebuje Ci z pół obrotu. Umierasz.
----------
Napisałaś, że blog asliveasdream.blogspot.com jest do dupy. Wszystkie czytelniczki robią napad na twój dom. Znajdują Cię, ucinają głowę. Umierasz.
-----------
Piszesz, że Liam i Danielle to ustawka. Wszystkie Directioners znajdują Cię i zabijają. Umierasz.
------------
Piszesz, że One Direction nie potrafią śpiewać. Dostajesz dużo hejtów w swoją strone. Wystaszyłaś się, chowasz się w piwnicy. Tam napadają Cię szczury. Umierasz.
----------
Mówisz, że Alexiss to debilka. Dziwna nasyła na Ciebie mafie Pana Stefana. Umierasz.
-----------
Mówisz, że loki Harry'ego to peruka. Dziwna bierze miecz świetlny. Umierasz.
-------------
Mówisz, że klata Zayn'a to photoshop. Alexiss bierze widły. Umierasz.
------------
Mówisz, że Liam śpiewa z playbacku. Directioners nasyłają na Ciebie siedem nieszczęść. Nie wytrzymujesz przy drugim. Umierasz.
------------
Mówisz, że Louis to gej. Directioner rzucają w Ciebie kamieniami. Umierasz.
-------------
Mówisz, że Niall nie umie śpiewać. Directioners Cię wyśmiewają. Spalasz się ze wstydu. Umierasz.
-----------------------
To tyle ! Hahha... wyszło z tego, że tylko jeden Imagin jest dziewczyny z TT. A resztę wymyśliłam pisząc to. Haahahahaahaha.... :D
Mam nadzieję, że się spodoba !
Love you ! xxx

3 komentarze:

  1. Hahahahahahahahaha :D o kurwaa!
    Dziwna, jesteś normalnie genialna! <33333333333
    KOCHAM CIĘ PO PROSTU! <333
    "Mówisz, że Alexiss to debilka. Dziwna nasyła na Ciebie mafie Pana Stefana. Umierasz." <- to mnie rozwaliło :D
    "Mówisz, że klata Zayn'a to photoshop. Alexiss bierze widły. Umierasz." <- to też :D
    Więcej takich proszę! <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. < Wyskakujesz z tortu Niall'a. Potknęłaś się i zniszczyłaś całe ciasto. Niall się wkurwa, przyjebuje Ci z pół obrotu. Umierasz >
    najlepszy :D
    pozostałe też są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń