niedziela, 23 września 2012

Imagin z Zayn'em. For Alexiss. [C.D.]

- No chodź ! - wołał.
Ale ty cały czas stałaś i myślałaś.
  Pisałam do niego tysiąc razy dziennie, z nadzieją, że odpisze. Odpisał. I to zmieniło moje życie. Stał się moim przyjacielem. Nie pragnęłam go. Nie kochałam. Był dla mnie jak brat. Jest dla Ciebie bratem. A teraz? A teraz kiedy woła mnie,  i wyciąga rękę, ja... ja nie mogę się ruszyć.
Z zamyśleń wyrwał Cię dotyk czyichś (?) rąk na talii.
Podniosły Cię i zaniosły na scene.
Odwróciłaś się i zobaczyłaś, że to Louis. Spiorunowałaś go wzrokiem. On tylko wruszył ramionami, uśmiechnął się i odwrócił Cię w strone Zayn'a.
Stanęłaś z nim oko w oko. Chociaż był wyższy.
- [T.I.] , co się stało? Dlaczego ... - zaczął, ale mu przerwałaś.
-  Nie wiem. Po prostu nie mogę w to uwierzyć. Miliony dziewczyn piszą do Ciebie, a Ty, Ty odpisałeś mi. I ... stałeś się moim przyjacielem. To marzenie milionów dziewczyn... a spotkało mnie....
Nic nie powiedział. Patrzył Ci w oczy. A ty tonęłaś w jego czekoladowych tęczówkach. Złapał Cię za rękę i zeszliście ze sceny.
- Czekaj tu na mnie. - powiedział i razem z chłopakami wszedł do garderoby.
Czekałaś. Chociaż miałaś ochotę uciec. Uciec stąd jak najdalej. Ale jakaś siła Cię tam trzymała.
Wyszedł jako pierwszy. Staliście tak, przed drzwiami od garderoby i patrzyliście na siebie.
                           * Zayn *
Nie wiedziałem co powiedzieć. Pisząc z nią na TT, nie wiedziałem, że jest taka piękna. Miała cudowny charakter i wtedy to się dla mnie liczyło.
  A teraz stoję przed i mam ochotę ją pocałować. Ale nie. Bo wiem, że ona tego nie chce. Jestem dla niej tylko przyjacielem. Tak to ujęła.
- Słuchaj, możemy stać tu jak dwa debile, albo pójdziemy gdzieś i nacieszymy się tymi ostatnimi godzinami jakie nam zostały ? - powiedziała.
Miała taki piękny głos. Delikatny, ale stanowczy. Melodyjny... idealny.
- Okay. Chodźmy. Ale ! Chwila ! Czy ty powiedziałaś ostatnimi godzinami?!
- Nooo... tak. Ty jesteś z Londynu, a ja z Polski. Ja jestem [T.I.] a ty Zayn Malik. Może godzinami, jeśli uda nam się je spędzić w samotności. - powiedziała.
Nie wytrzymałem. Delikatnie wziąłem jej twarz w swoje ręce i zbliżyłem się do niej. Spojrzałem jej w oczy i powiedziałem ciche ' Przepraszam ' .
I stało się. Pocałowałem ją. To było silniejsze ode mnie.
                                        * [T.I.] *
Pocałował Cię. Nie wiedziałaś co robić. Oddawałaś pocałunki. To było niesamowite. Wasze usta... one... jakby idealnie do siebie pasowały.
Ale tą cudowną chwilę przerwały czujeś krzyki. Potem poczułaś bardzo silne ręce ja swojej talii. Oderwano was od siebie siłą. Ciebie trzymał ochroniarz a jego menager.
Czułaś, że się przemieszczasz. Okazało się, że ochrona wynosi Cię z pomieszczenia.
- Kocham Cię ! - krzyknął Zayn.
- Zayn. - powiedziałaś tylko i już leżałaś na brudnym chodniku.
                                * 2 tygodnie później *
Wasz kontakt się urwał. On unfollował Cię na TT, i jakimś dziwnym sposobem ty jego też. Na twoim telefonie nie było już jego numeru.
                                 * Zayn *
Od tamtej pory nie mam z nią żadnego kontatku.
Wszystko przez .... nie wiem przez kogo. Gdybym jej wtedy nie całował ! Gdybym zrobił to później ! Megament unfollował ją na TT z mojego konta. Wkradł się na jej i zrobił to samo. Zablokowali ją. Usunęli jej numer z mojego telefonu, a mój z jej. Powiedzieli, że więcej nie przyjedziemy do Polski. Że to był błąd z mojej strony. Że mógł nas bardzo dużo kosztować. Wpisywałem jej nazwisko tysiące razy, ale nic.
Zerwali nam kontakt. Całkowicie.
Jednak ja nadal ją kocham. Chociaż ona uważa mnie za zwykłego przyjaciela.... Chyba....
-------------
Hejjj ! No i jest druga połowa ! Nie wiem dlaczego wyszedł smutny. Miał być Happy End i wgl ! Coś ze mną nie tak :( jestem chora :( bleee ! I jak? Podoba się? Czekam na komentarze ! xxx

6 komentarzy:

  1. Kocham Cię Kochanie Moje < 33
    Ehh.. to smutne zakończenie.. A miało być tak pięknie! : (( Zayn kochanie przecież wiesz, że Cię kocham ♥ Ehh.. głupi managment. Grr.
    Dziękuję bardzoo <3333 Imagin i tak przewspaniały ♥
    Kocham Cię siostraa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebisty ! ;3
    będzie 3 część? powiedz, że tak . i happy end ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale smutne :/ Biedn Maliczek :( Mam nadzięje, że ta 3 część jednak się pojawi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. baardzo mi się spodobało i ja też chcę 3 część ( tylko szcześliwe zakończenie :D )

    OdpowiedzUsuń
  5. faaajny ♥ , ale smuutny ;c
    tez chce 3 czesc i happy end ! ;d <3

    ~smilee!;)

    OdpowiedzUsuń