piątek, 14 września 2012

Przykra wiadomość... :(

Mam dla was smutną wiadomość. Nie będzie mnie na blogu jakiś czas. Powód? Muszę się skupić na nauce. I jeszcze w następny weekend przyjeżdża moja siostra, której baaardzo długo nie widziałam. Mam nadzieję, że do Polski zawita na stałe :) Alexiss się wami zajmie. Jednak wrócę ! Wrócę w wielkim stylu ! Od razu dostaniecie pięć imaginów, o każdym z chłopaków. Przepraszam. Oczywiście na bloga będę zaglądała i co jakiś czas będę dodawała, takie krótkie imaginy.
Alexxis, wierzę w Ciebie ! Dasz rade, prawda ? Wiem, że masz jeszcze tamtego bloga, i wiem, że musisz się na nim skupić, ale wierzę, wierzę, że dasz rade jakoś to pogodzić.
I chyba zmienimy trochę bloga :) Nie będzie tu tylko imaginów, ale może jakieś fakty, zdjęcia, itp. Co wy na to? W komentarzu piszcie, z kim chcecie fakty, a takowe dostaniecie, to samo ze zdjęciami :D
To tyle ode mnie. Dzisiaj dodam krótkiego imagina.
                                                                 Wasza, Dziwna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz