sobota, 15 września 2012

UWAGA ! ! !

Mam dobrą wiadomość dla użytkownika Aga Payne !
Wygrałaś Specjalnego Imagina !
Nie wiesz jeszcze o co chodzi?
A więc specjalny Imagin, to taki, która ja i Alexiss piszemy razem ! :D
Nie wiem czy wiesz, ale do tej pory był taki tylko JEDEN ! I to BEZ dedykacji !  A ty go wygrałaś !
Gratulacje ! Special Imagin For You dodamy w ciągu pięciu dni roboczych. W sensie, że spodziewajcie się go od poniedziałku do piątku ! Oczywiście w tym czasie będą dodawane inne Imaginy. Też z dedykacją !
Więc jeśli chcesz to zamawiaj !
A ty, Aga, czekaj cierpliwie ! Na swojego Specjalnego Imagina !
To tyle !
                                                            Dziwna :)

5 komentarzy:

  1. noo...
    SPECJALNY DEDYK for me (Zayn) ..
    dodaje to już 3 dzień i nie mogę się doczekać kiedy w końcu będzie ten imagin!! ; ))
    pozdrawiam :* i czekam na imagina ^.^ liczę, iż napisze go Alexiss ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludziu, kochany ! Nie załamuj mnie ! Imagin For You już jest ! :*

      Usuń
  2. O ja pierd*** !!! Ja nie mogę dziękuje, dziękuje, dziękuje ^^ Nie wieże ! Jesteście boskie i czekam twardo na niego *_* Kocham Was ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  3. można zamówić imagina z Harrym? :) baaardzoo spodobał mi się wasz blog <33

    OdpowiedzUsuń