piątek, 14 września 2012

Imagin z Liam'em.

Leżysz z Liam'em na łóżku i wspominacie to, jak się poznaliście. Nagle on wstał, pochylił się nad tobą i pocałował Cię. Zdziwiona spojrzałaś na niego:
- Co to było? - zapytałaś.
- Wiesz, że Cię kocha? Wiesz, że jesteś dla mnie całym światem?
- Wiem. Ale... co co chodzi? Liam? - zapytałaś ze strachem w głosie.
- Ja... my... - jąkał się.
- Liam? Liam, o co chodzi ?! - krzyknęłaś.
- Zdradziłem Cię. - powiedział wreszcie.
Zamurowało Cię. Byłaś w szoku. Nie mogłaś w to uwierzyć. Liam? Ten Liam? Nie, to było niemożliwe. Nie wytrzymałaś, rozpłakałaś się.
- Nie płacz. - powiedział, i chciał wytrzeć twoje łzy, ale ty go odepchnęłaś.
- Nie dotykaj mnie ! Jak mogłeś?! Jak mogłeś mnie zdradzić?! Mówiłeś, że mnie kochasz ! Że jestem dla Ciebie wszystkim !
- Bo jesteś ! To był żart ! Dzisiaj Prima- aprilis !
- Co? - zapytałaś.
- No tak ! Zapomniałaś?
- Boże, Liam. Nawet nie wiesz, jak się bałam. Jak mnie to bolało ! Nie rób tego więcej. - powiedziałaś, i przytuliłaś się do jego nagiego torsu.
- Przepraszam. Nie wiedziałem. Nigdy więcej, obiecuję. - powiedział i pocałował Cię w czubek głowy.
----------------------------------------------------------
A więc proszę ! Przepraszam za błędy, jeśli się jakieś pojawiły. Piszę z telefonu, ponieważ komputer mi się zepsuł. Niestety. Dlatego też chciałam odejść. Wiecie, że dzisiaj w Got To Dance, czy jak to się tam pisze, będą tańczyli do piosenki 1D ? 
                                                                          Dziwna :)

2 komentarze:

  1. krótki ;( następny musi być dłuższy! Świetny jest ! ♥
    Proszę o imagin z Harry'm (specjalna dedykacja)

    OdpowiedzUsuń