sobota, 22 września 2012

Imagin z Zayn'em. For Alexiss.

Wstałaś. Robisz to codziennie o tej samej porze. Weszłaś na TT, napisałaś do Zayn'a, to zawsze rano robisz, z nadzieją, że kiedyś odpisze. Cześć , Zayn. Piszę do Ciebie po raz setny. Nie wiem czy to czytasz, ale chcę Ci coś powiedzieć.  Wiem, że dostajesz takie wiadomości codziennie, po kilkaset razy. Ale napiszę to. Odkąd usłyszałam twój głos, zobaczyłam Cię, na zdjęciach,, ale jednak, nie mogę przestać o Tobie myśleć. Zauroczyłeś mnie. Bardzo. Nie kocham Cię, bo jak można kochać kogoś, kogo się nie zna?
Poszłaś do szkoły. Lekcje mijały wolno, a ty myślałaś tylko o nim. Tak było już od dwóch lat.
                            *Matematyka*
- [T.I] ! Skup się ! To jest szkoła, a ty myślisz o wszystkim, tylko nie o niej ! - zaczęła krzyczeć nauczycielka.
  Tylko kiwnęłaś głową. Nagle poczułaś wibracje. To twój telefon.
„ Zayn Malik oznaczył Cię w tweecie "
Twoje serce przestało bić, a potem przyspieszyło.
Nie mogłaś w to uwierzyć. Zaczęłaś czytać:
Twoja wiadomość... ona... wzruszyła mnie. Chyba musimy pogadać. x
Jeszcze tylko sprawdziłaś, czy to nie fake. Ale nie. Obok jego nazwy widniał niebieski znaczek.
Znowu wibracje. Ktoś nowy zaczął Cię obserwować.
Tak jak myślałaś to Zayn.
Nie mogłaś w to uwierzyć. To było spełnienie twoich marzeń.
I jeszcze jedno powiadomienie. Masz wiadomość. Znowu Zayn !
Zdradz mi swoje imię.
Szybko odpisałaś:
[T.I] .
Czekałaś na odpowiedź. I nadeszła:
Skąd jesteś? Ile masz lat? I dlaczego Cię zauroczyłem?
Przeczytałaś tę wiadomość pare razy, aż w końcu odpisałaś:
Jestem z Polski. Mam 17 lat. Dlaczego? Nie wiem. Ty działasz na mnie. Nie mogę się skupić na niczym, tylko myślę o Tobie. :)
Zayn : Polska? To z niej są te wszystkie piękne i szalone Directioner . :)
                             * 2 miesiące później *
Cały czas pisałaś z Zayn'em. Stał się tak jakby twoim przyjacielem. Pewnego dnia weszłaś na TT, a cały twój timeline był zawalony tweetami typu:
Doczekałyśmy się ! Kocham Ich ! Spełnia się moje największe marzenie ! 
Nie wiedziałaś o co chodzi. Weszłaś na profil One Direction, i to przeczytałaś: Koncert w Polsce ! Już nie możemy się doczekać ! Do zobacznia 22 czerwca w Warszawie ! x
Ręce Ci się trzęsły. Nie mogłaś w to uwierzyć.
22 czerwiec - twoje urodziny. Wooooow !
                       * Dzień Koncertu *
Stałaś już na stadionie z biletem VIP w ręcę. Prezent z okazji twoich 18 urodzin.
Nagle na scene weszli chłopcy. Zobaczyłaś ich na żywo. A zwłaszcza jego. Wyglądał cudownie. Jak zawsze.
Zaczęli śpiewać Live While We're Young. Twoja ulubiona piosenka. Cieszyłaś się jak dziecko. Śpiewałaś z nimi.
Zaśpiewali jeszcze WMYB, MTT, OT, GBY, Moments, I Wish i I Want.
Już mieli schodzić ze sceny, kiedy Zayn szepnął coś do Niall'a, a potem do reszty. Odwrócili się.
Chłopaki zaczęli przyglądać się fankom.
  Zayn wiedział jak byłaś ubrana, napisałaś mu.
Jego wzrok zatrzymał się na Tobie. Podniósł rękę do góry, i pokazał na Ciebie. Wtedy oślepił Cię blask reflektora, który skierowany był na Ciebie.
- [T.I.] ? To ty? - zapytał.
Kiwnęłaś głową. Nawet gdybyś coś powiedziała nie ułyszałby tego, bo fanki bardzo głośno krzyczały.
- [T.I] ! O Boże ! To Ty ! Naprawdę Ty ! Chodź !
Jednak ty nie mogłaś się ruszyć z miejsca.
                               [ C.D.N. ]
-----------------------
Cześć skarby moje ! Długo nic nie dodawałam, przepraszam. Nie miałam czasu. Nauka, kartkówki, siatka, treningi, i jeszcze wczoraj doszedł zespół. Brak weny i wgl.
Ale tak jak obiecałam, dla Alexiss, imagin. Wpadłam na ten pomysł jakiś czas temu, kiedy robiłam kanapke. :D
Ciąg dalszy może jeszcze dzisiaj, a jeśli nie to jutro.
A teraz zmykam, bo muszę się jakoś ogarnąć na spotkanie zespołu :)
Aaa ! A jak tam wrażenia po LWWY? Ja cały czas tego słucham ! Teraz też ! Leci non stop. Kocham to ! A teledysk *_* przeszli samych siebie. Pokazali, że nadal są piątką, kochających się, debili, których połączyła miłość do muzyki.
Po prostu Kocham Ich !
A teraz taki Zayn dla Alexiss :D


5 komentarzy:

  1. Fajny image ^^ Hej dziewczyny, przepraszam, ze się upominam bo macie szkołę inne sprawy na głowie ale od poniedziałku do piątku miał się pojawić ten specjalny image z dedykacja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Cię przepraszamy. Zapomniałyśmy. Poczeaj jeszcze pare dni. Najpóźniej w czwartek będzie.:) jeszcze raz Cie przepraszam :)

      Usuń
  2. DZIWNAAA!! Ja Cię zabiję. W takim momencie mi przerwać? grrr! UDUSZĘ CIĘ KIEDYŚ! A imagin.. po prostu.. ja nie moge.. taki.. Nie mam słów by go opisać! <333333333333 KOCHAM CIĘ!
    I pisz mi szybko ciąg dalszy bo przyjdę w nocy i cię zjem! ♥

    Do Aga Payne: Przepraszamy Cię naprawdę, ale nie miałyśmy kiedy go napisac.:( Obiecuję ci, że przy najbliższej okazji go dostaniesz. Masz na to moje słowo <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie macie za co, rozumiem Was :* Każdemu to się zdarza ^^ I zresztą szkoła i pewnie macie jeszcze jakieś swoje sprawy :D Poczekam i tak przecież nie umrę od tego :D I mam tylko prośbę wejdziecie na http://eye-tunes-niall-and-liam.blogspot.com/ , pisze go z koleżanką i jeśli się spodoba to skomentujcie :D

      Usuń
  3. no czekam, czekam na ciąg dalszy ;)

    OdpowiedzUsuń